РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ. ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (ДІЄ З 20.10.2023 Р.) УВАГА ! Важлива інформація під час війни. Деталі тут.

14.07.2017

1551 Переглядів

Коментарів

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Соціальні мережі - кращі друзі кредиторів

Соціальні мережі - кращі друзі кредиторів

Де ви вчилися, хто ваші знайомі, в яких магазинах робите покупки, що читаєте і лайкаєте в соцмережах? Тепер кожен ваш пост - ще один пазл для складання фінансового портрета. Кредитні організації втомилися від "локшини" потенційних клієнтів. Вони жадають правди: реальних друзів, реальних фотографій і реа��ьну картину фінансового стану позичальника.

Зі збільшенням обсягу кредитування збільшується і кількість методів аналізу платоспроможності клієнта. Один з найбільш інноваційних - скоринг з використанням даних профілю в соцмережі. Таку методику активно застосовують багато кредитних установ у всьому світі. Для позичальників це ще більш спрощений спосіб отримати позику без відвідування філії та надання паперів.

Сповідайтеся всьому світу, і банк вас почує!

Як тільки ви створюєте сторінку в соцмережах або робите замовлення в інтернет-магазині, ви відкриваєте всьому світу свої таємні думки і бажання. З такою відвертістю раніше сповідалися лише священику. Але в онлайн-просторі не існує таємниць. Швидше, діє правило, знайоме багатьом з американських детективів: "Все, що ви скажете (в даному випадку - запостите, лайкнете), може і БУДЕ використано проти вас". Вся інформація, розміщена в мережі, стає предметом публічного обговорення та помічником для банків і МФО.

Звичайно, дані, надані в анкеті, можна запросто підробити. Про це прекрасно знають кредитні аналітики і спираються під час аналізу не тільки на опубліковану користувачем інформацію, але і на передплати, фотографії, соціальний стан друзів і інші параметри, які демонструють статус людини в суспільстві, його благонадійність і фінансову забезпеченість. У цьому плані найбільш достовірною соцмережею, на думку експертів, вважається LinkedIn. Оскільки з її допомогою користувачі шукають ділових партнерів і майбутніх роботодавців, вона мотивує до максимальної відвертості щодо освіти та успіхів у професійній сфері.

У вас вже є соціальний рейтинг

Якщо ви поки не є зареєстрованим користувачем в LinkedIn, не турбуйтеся - банки обов'язково проаналізують ваш профіль в Facebook або в будь-який інший соцмережі і навіть присвоять вам місце в соціальному рейтингу. Як це вже роблять, наприклад, в Китаї. WeBank, перший онла��н-банк Піднебесної, запустив спеціальний сервіс, що дозволяє оцінювати платоспроможність клієнта за списком друзів і місцях, де він найчастіше робить замовлення. Отримана позиція в цьому рейтингу впливає на рішення фінустанови про видачу кредиту.

Німецька компанія Kreditech, що надає позики терміном до 1 місяця, пішла ще далі. Вона розробила і впровадила власну скоринговую модель, що включає 8 000 параметрів. Серед них, крім уже згадуваного вище аналізу інтернет-покупок, фотографій та друзів, також є важливим місце розташування потенційного позичальника. За словами фахівців компанії, завдяки таким діям прострочення по позиках значно знизилася і на даний момент складає менше 10%.

Лайк розповість про вас багато

А ви знали, що за вашими лайкам можна визначити вашу національність, віросповідання і навіть сексуальну орієнтацію ?! Таке дослідження провели в Кембриджському університеті. Вивчивши 58 000 користувачів Facebook, психологи змогли з точністю до 95% встановити національність, з 82% ймовірністю відрізнити мусульманина від християнина і в 88% випадків достовірно сказати, подобаються людині дівчинки або хлопчики. В останньому випадку використовувався лише аналіз улюблених кінострічок, музики, їжі та бренду одягу.

Інше дослідження: SocialDataHub, зручний сервіс для збору даних, зібрав фото більше 27 000 жінок і майже 1 500 чоловік на сайтах для дорослих. Потім за допомог��ю програми для розпізнавання осіб фахівці компанії відшукали акаунти цих людей в соцмережах. На основі отриманої інформації було складено рейтинг вишів, чиї випускники найчастіше пропонують любов за гроші.

Як бачимо, в мережі вже практично не залишилося питаннях місць. Тому забудьте про анонімність в інтернеті - її просто не існує.

Покращуємо профіль - отримуємо кредит!

Якщо є кредитні організації, які користуються соцмережами для прийняття рішень по видачі позик, то логічно припустити, що існують і компанії, що допомагають створювати позитивні образи у всесвітній павутині.

Яким, на думку фахівців, повинен бути профіль хорошого позичальника:

  • Із зазначенням місця роботи.

  • Із зазначенням освіти.

  • З фото ваших подорожей.

  • Інші дані, що підтверджують вашу платоспроможність і серйозність.

Яскравий приклад: кредитні бюро США вивчають, як часто людина фотографується в нетверезому стані. Ясна річ, що веселуни "під мухою" навряд чи отримають довгоочікуваний займ. Тому працюйте над собою і будьте обережні у виборі того, що викладати на загальний огляд.