11.10.2021

46 Переглядів

Коментарів

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ким працювати віддалено: огляд популярних професій

скільки можна заробляти вдома

За прогнозами, через 10-15 років майже кожен другий буде працювати віддалено. Напевно ви чули такі професії як бренд-менеджер, копірайтер, SEO-фахівець тощо. Сьогодні це одні з найбільш перспективних спеціальностей для віддаленої роботи. Що це за професії і скільки може заробляти такий фахівець розглянемо в статті.

SEO-спеціаліст

Сьогодні кожна компанія, будь то виробництво або сфера послуг, мають як мінімум сайт-візитку, а то і повноцінний інформаційний портал. З їх допомогою вони роблять бренд впізнаваним і знаходять нових клієнтів.
 

SEO-фахівець займається просуванням сайтів або інтернет-магазинів у пошукових системах. Сеошник розробляє план дій для залучення трафіку на сайт. Компанії, які потрапляють в Топ 20 пошукових систем, отримують близько 90% всіх клієнтів. Завдання SEO-фахівця полягає в тому, щоб вивести і закріпити свій сайт на першій сторінці Google.


Середній дохід SEO-фахівця з досвідом роботи від року: $800-900 на місяць.

Контент-маркетолог 

Контент-маркетолога запрошують у компанію для створення комплексного контенту, який допоможе привернути увагу потенційних покупців до продукту. Контент-маркетолог генерує ідеї і реалізує їх за допомогою створення фото і відео контенту, графіків, інтерв'ю, роликів. Завдання фахівця – зробити продукт впізнаваним, зацікавити споживача будь-яким способом і підвести його до покупки товарів або послуг. 


У великих компаніях часто є окремий відділ контент-маркетингу, відповідальний за створення фото і відео, сторіс, рекламних/креативних постів, статей.


Середній дохід контент-маркетолога з досвідом роботи від 2 років: $700-800 на місяць і вище.

Копірайтер

Зайдіть на будь-який сайт і подивіться, скільки там інформації. Більшість текстів, рекламних та інформаційних статей, які ви зустрінете там, пишуть копірайтери.

 

Професія «копірайтер» затребувана. Жоден сайт, лендінг, інтернет-магазин не обходяться без текстового супроводу. За допомогою текстів компанії розповідають про новини, акцентують увагу на перевагах товарів і послуг, рекламують продукцію. А відтоді як до нашого життя увійшли соціальні мережі, копірайтери не лише пишуть пости для Facebook та Instagram, але й сценарії для роликів на YouTube та інших майданчиках.

 

Щоб стати копірайтером, не обов'язково навчатися на журналіста або філолога. Часто успішними авторами стають колишні юристи, медики, фармацевти, бухгалтери, інженери тощо. Їхні знання та досвід допомагають писати якісні та корисні експертні статті для онлайн-видань та пабліків. 

 

Середній дохід копірайтера: від $400 на місяць і вище. Автори, які володіють іноземною мовою, можуть заробляти від $1000 на місяць.

Бренд-менеджер

Це фахівець, в обов'язки якого входить створення маркетингової та виробничої стратегії розвитку бренду. Він повинен розробити таку концепцію просування бренду, щоб донести до споживачів усі його переваги і сформувати позитивне ставлення до певної торгової марки. 

 

Наприклад, щорічно в Україні реєструють понад тисячі нових торгових марок. Успішними і знаменитими стають лише одиниці з них. Думаєте, причина у низькій якості продукції або послуг? Дуже часто бренд не розвивається через неправильну стратегію його просування або взагалі її відсутності. 

 

Бренд-менеджер не продає продукт або послуги безпосередньо, але разом з маркетологами, PR-спеціалістами та менеджерами працює над просуванням бренду і створенням позитивної репутації продукту. 

 

Середній дохід бренд-менеджера з досвідом: від $800 на місяць і вище. 

Product Manager

Менеджер з продукту поєднує у собі навички менеджера з продажу, маркетолога, піарника і навіть технолога. Він вивчає ринок, цінності та потреби цільової аудиторії та розробляє продукт, який ці потреби задовольнить. Взаємодіє з маркетологами, інвесторами, програмістами, щоб врахувати всі деталі і випустити на ринок таку послугу або продукт, який стане успішним, затребуваним і допоможе компанії отримати високий дохід. Product Manager не лише бере участь у розробці нового продукту, але й займається його подальшим просуванням.

 

Така професія підходить людям з креативним мисленням і аналітичним складом розуму, через те, що на роботі доведеться взаємодіяти з багатьма суміжними фахівцями і контролювати кожен етап розробки нової продукції і просування існуючого продукту.

 

Середній дохід менеджера з продукту з досвідом роботу від року: щонайменше $900 на місяць. При досягненні значних результатів вони отримують гарні бонуси. 

 

Стати успішним Product Manager, контент-менеджером, сеошником, бренд-менеджером, копірайтером можна у будь-якому віці, незалежно від початкової освіти і місця проживання. 

 

Головні інструменти для віддалених співробітників – ноутбук і доступ в інтернет. У всесвітній мережі доступні різні онлайн курси, на яких за 3-12 місяців можна здобути нову професію. Сфери digital та IT відкриті для всіх. За бажанням кожен може знайти справу за інтересами, яка приноситиме гідну матеріальну винагороду.