13.07.2020

985 Переглядів

Коментарів

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Діяльність мікрофінансових організацій підлягає оцінці не тільки з боку споживачів, але і з боку спеціальних ресурсів. Чарти - це корисний, але неозначений інструмент для оцінки ефективності окремо взятої МФО.

 

Неоднозначність викликається цілим рядом причин. «Бистрозайм» піклується про точність і вірність наданої інформації. Тому ми вирішили інформувати клієнтів про розповсюджені помилки, які допускаються рейтинговими сервісами.

У чому користь рейтингів?

Рейтинг призначений для об'єктивної оцінки діяльності мікрофінансових організацій. Щоб споживачі і клієнти могли бачити, до кого звертатися, створюються спеціальні списки, які повинні відображати корисні відомості про МФО.

 

Це можуть бути статистичні показники (кількість договорів, відгуків) та конкретні переваги - відсотки, суми позики і наявність комісії. В ідеальному світі рейтинг може бути корисним для виявлення повної картини про роботу окремо взятої МФО. Але в реальності справи йдуть складніше.

Часті помилки рейтингів

Будь-рейтинг грунтується на певній інформації. Більшість чартів складаються людьми, які можуть упереджено ставитися до тієї чи іншої організації. Перераховані особливості стосуються не тільки рейтингів МФО, але і будь-яких списків, які намагаються оцінити користь на ринку.

 

Конкретні поширені помилки рейтингових списків:

  • недбале ставлення до статистики;

  • ігнорування тонкощів обслуговування;

  • неуважність до умов договору;

  • використання недостовірної інформації;

  • відсутність поновлення відомостей.

Статистика відображає успішність організації на ринку. Чим більше клієнтів і договорів у МФО, тим вище вона у переліку. Але таке ранжування не завжди відображає дійсний стан речей. Велика кількість клієнтів ще не означає якісне обслуговування.

 

Наприклад, кредитна установа може запустити привабливу рекламну кампанію і принадити потенційну аудиторію бонусами при співробітництві. Як результат - кількість укладених договорів різко зросте. Такий «успіх» відіб'ється в статистиці. Через деякий час з'ясовується, що МФО далеко не завжди давала клієнтам бонуси і виконувала свої обіцянки, які були запропоновані в ході рекламної кампанії. Статистика такі відомості не врахує.

 

Ігнорування тонкощів обслуговування пояснюється просто: більшість рейтингів не розраховують і не відображають якісні показники. Вони прагнуть продемонструвати тільки цифри. Такий підхід є згубним. Замість того, щоб показати лояльне ставлення до клієнтів і позитивні відгуки, рейтингові системи беруть до уваги тільки статистичні відомості.

 

Відсутність обліку якісних показників яскраво проявляється і під час виконання умов договору. Середній рейтинг не враховує якість укладених угод. Але це вкрай важливий маркер ефективності та привабливості МФО. Чарт не здатний відобразити м'якість умов або людяне ставлення до клієнтів.

 

Використання недостовірної інформації - поширена помилка багатьох рейтингів. Вона полягає в наступному: рейтинговий ресурс збирає відомості про МФО з інтернету. На основі отриманої інформації рахує кількість позитивних і негативних відгуків.

 

Такий підхід непродуктивний. Коментарі в інтернеті не завжди належать справжнім клієнтам - це можуть бути боти або конкуренти. Більш того, самі розробники рейтингу можуть бути зацікавлені в рекламному просуванні конкретної мікрофінансової організації.

Інша проблема чартів - відсутність оновлення інформації. Зазвичай, рейтинговий перелік складається один раз. Його сенс - показати ефективність кредитних установ у конкретний проміжок часу.

 

Творці чартів не враховують ні право на помилку, ні зростання репутації. Це особливо болісно позначається на організаціях, які були відкриті нещодавно. Новачкам важко боротися зі «старожилами» за кількість клієнтів.

 

Як результат - дослідне МФО може гірше обслуговувати свою численну аудиторію, в той час як нова організація прагне обдарувати бонусами кожного користувача. Але рейтинг цього не враховує і просуває у переліку тільки компанії, які мають найбільше клієнтів.

 

Перераховані проблеми не існують окремо - вони завжди пов'язані. Не можна розглядати успіх конкретної фінансової компанії тільки на основі одного єдиного показника. Якщо приймається у розрахунок тільки статистика, то страждає якість, якщо навпаки - буде мало кількісних критеріїв.

 

Помилки нагромаджуються одна на одну, що створює «ефект снігової кулі». Рейтинг перестає нести об'єктивну і точну інформацію - він стає упередженим. Думка розробників просувається на передній план, в той час як справжні відгуки задоволених клієнтів залишаються за лаштунками.

Рейтинг «Бистрозайма»: об'єктивні факти

Ми не прагнемо піднятися в черговому рейтинговому списку, який створений на підставі упередженої інформації. Гонка за рейтингом завжди обертається крахом. Нам важливі не цифри, які отримано з незрозумілих джерел, а реальні факти і задоволені клієнти. Ми зберігаємо власну репутацію і не прагнемо прорекламувати себе на сторонніх ресурсах. «Бистрозайм» був заснований на принципах чесності та відкритості, але ще - на незалежності.

 

Якщо клієнт шукає підходящу МФО за рейтингами, то у нас є погані новини - це не приведе людину до найвигіднішої пропозиції. Рейтинг дасть загальну картину, але не покаже лояльнішу угоду на ринку.

 

Завдання «Бистрозайма» - по��азати власні переваги не в списку, а на ділі. Саме тому ми забезпечуємо наступні моменти:

  • займ за 5 х��илин;

  • 0% при першому оформленні договору;

  • миттєве повернення;

  • вам знадобляться тільки паспорт і код.

Нічого зайвого. Ми не даємо порожніх обіцянок і не просуваємо власну організацію в рейтингах. Ми хочемо тільки одного - гідної і відкритої співпраці з кожним, хто хоче отримати необхідну суму грошей.

 

Список компаній, які працюють і видають кредити онлайн під час карантину можна знайти на сторінці "Найвигідніші кредитні пропозиції цього тижня від наших партнерів". Також якщо ви подасте заявку в кілька компаній, це значно збільшить шанс отримати кредит за короткий період часу.