РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ. ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (ДІЄ З 20.10.2023 Р.) УВАГА ! Важлива інформація під час війни. Деталі тут.

18.10.2018

2709 Переглядів

Коментарів

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Чорна п'ятниця в 2019 році: інструкція із застосування

Чорна п'ятниця в 2018 році

Щороку наприкінці листопада світ божеволіє. І ім'я цьому безумству - Чорна п'ятниця - перша п'ятниця після Дня подяки, яка випадає на двадцяті числа листопада. Саме в цей час по всьому світу проводят��ся великі розпродажі, коли всі великі, поважаючі себе магазини та бренди, пропонують своїм покупцям небувалі знижки на товар. Знижки в Чорну П'ятницю можуть варіюватися від 30% до 90%.

По всьому світу люди з нетерпінням чекають розпродажів Чорної П'ятниці: хтось планує покупку новорічних подарунків, хтось хоче купити за хорошою ціною дорогу, в звичайний час, річ, а для когось це можливість накупити всього підряд зі знижкою в Чорну П'ятницю , щоб потім перепродати.

В інте��неті можна знайти масу відео безумств, які кояться в магазинах в цей день: шум, тиснява, нерідко доходить і до рукоприкладства, історії відомі навіть летальні випадки в результаті інфарктів і смертельних каліцтв. В інтернет-магазинах все відбувається спокійніше, як правило, їх сайти просто зависають від напливу користувачів, що, в принципі, теж призводить до негативу і подразнення клієнтів. Ось, власне і причина, чому в народі цю п'ятницю і назвали чорною. Що таке Чорна п'ятниця відчув на собі кожен любитель шопінгу і той, хто хоч раз в житті побував серед розлюченого натовпу шопоголіків.

Чорна п'ятниця в 2018 році випадає на 23 листопада: в цей день починаються грандіозні розпродажі, які можуть тривати кілька днів, а то і цілий тиждень. Деякі магазини планують відкрити з 6 ранку, багато хто буде працювати цілодобово. В Україні Чорна п'ятниця не знаходила поки ще таких масштабів, як, наприклад, в США, але всі великі і не тільки, роздрібні мережі, постачальники і виробники різних товарних брендів ретельно готуються до щорічного фестивалю знижок. Для роздрібних майданчиків це можливість розпродати неходовий товар, заробити на популярному товар, зробити рекламу бренду, завоювати лояльність покупців, збільшити і вивчити клієнтську базу, за допомогою роздачі бонусних карт і т.д.

 

Чорна п'ятниця в магазинах Києва: що потрібно знати

Давайте більш детально зупинимося на тому, як проходить Чорна п'ятниця в магазинах Києва. Ми поговоримо, як підготуватися до розпродажів, як не упустити цікаві пропозиції і знижки столиці. Деякі наші поради є універсальними, тому їх можна буде застосувати в будь-якому іншому місті.

Чорна п'ятниця в магазинах Києва: що потрібно знати

  1. Підписка на розсилку від магазинів через e-mail, Viber. Ми впевнені, що кожен з вас, хоч раз в житті заповнював анкету для бонусної, знижок програми лояльності. Не забудьте вказати в анкеті особисту поштову адресу і поставити галочку про згоду на розсилку новин в спеціальному полі, і ви обов'язково отримаєте від магазину новини про розпродажі і найцікавіших пропозиціях.
  2. Складіть свій список бажань і визначте бюджет. Обміркуйте до дрібниць перелік покупок, а головне порівняйте вартість товарів до початку розпродажу. Не рідкісні випадки, коли продавці роблять мінімальну знижку або пишуть, що товар зі знижкою, а насправді, ціна колишня або зовсім вище, ніж до розпродажу.
  3. Для вдалого шопінгу в Чорну п'ятницю в Києві вибирайте великі торгово-розважальні центри, в яких розміщено багато магазинів, благо вони у нас не в дефіциті. Перед поїздкою уточніть адресу ТРЦ, схему проїзду автомобілем або громадським транспортом.
  4. Якщо ви хочете отримати максимум від цього божевільного дня, виспатися не вийде. Багато київських магазини в Чорну п'ятницю працюють вже з самого ранку, а то і цілодобово. Не пропустіть свій шанс і приходьте раніше - все самі "смачні" пропозиції розлітаються в лічені хвилини.
  5. Не відволікайтеся на непотрібний вам товар: дотримуйтесь чіткому списку ваших покупок, який ви склали в другому пункті. Поки ви будете витрачати час на якісь китайські навушники для смартфона, хтось поведе останню одиницю мультиварки по запаморочливою ціною.
  6. Якщо ви розумієте, що на шопінг грошей немає, є сенс взяти невеликий кредит готівкою або на банківську карту до найближчої зарплати в Бистрозайм, так як купуючи зі знижками ви економите значну суму грошей, тому не втрачайте таку можливість.
  7. Ну і головна порада: під час шопінгу важливо зберігати спокій і тверезий розум, не піддавайтеся паніці і сумнівному ажіотажу. Двічі, а то і тричі, подумайте чи потрібен вам той чи інший товар, особливо, якщо ваш бюджет обмежений.

 

ТОП магазинів і інтернет-магазинів України, які проводять Чорні п'ятниці

Як ми вже писали вище, Черная Пятница в інтернет-магазині проходить спокійніше, ніж в оффлайн-якій точці. Все більше і більше любителів шопінгу віддають перевагу саме інтернет-магазини і на те є досить зрозумілі причини. Розпродажі в кінці листопада на інтернет-майданчиках ще називають кіберпонеділок - логічне продовження Чорної п'ятниці. Коли покупці після насичених вихідних в роздрібних магазинах переключаються на інтернет-покупки, перебуваючи на роботі чи вдома. Ми підготували список українських інтернет-майданчиків, які проводять справжні Чорні п'ятниці.

Ельдорадо (побутова техніка та електроніка) - Чорна п'ятниця в Ельдорадо не обмежується одним днем. Цього року знижкові пропозиції (до -50%) будуть діяти всю другу половину листопада. Крім того, тут пропонують розстрочку на 2 роки (25 платежів) - хороший варіант, якщо грошей не вистачає, а купити новий гаджет вже несила. Нагадаємо, що компанія Ельдорадо веде бізнес як в онлайні, так і в роздрібних магазинах по всій території України.

Розетка (Rozetka) - напевно, найпопулярніший інтернет-супермаркет у нашій країні з максимальним асортименту товарів на всі випадки життя. Відвідуваність сайту магазину - більше 800 000 унікальних відвідувачів щодня. Цього року Чорна п'ятниця в Розетці буде масштабною - організатори обіцяють влаштувати грандіозний розпродаж різних товарів. Акція розпочнеться опівночі 23 листопада і запропонує знижки до 65%. Крім того, Розетка для Чорної п'ятниці підготувала спеціальні промо-коди, який дадуть можливість скористатися додатковими знижками. Їх отримає кожен відвідувач сайту, який вкаже свою електронну адресу на сторінці з інформацією про акцію. Тут також діють кредитні пропозиції, і не варто забувати про сервіс Летішопс, який дозволить отримати кешбек від вартості товару після підтвердження отримання товару.

BROCARD (косметика і парфумерія) - мережа парфумерно-косметичних магазинів по всій Україні. Крім роздрібної мережі, компанія працює через інтернет-магазин www.letu.ua Акційних пропозицій в BROCARD завжди багато і на різний смак: знижки до 70% на певні товари, 1+1, промо-коди, розіграші подарунків та багато іншого. Винятком не буде і Чорна п'ятниця. Адже для BROCARD Чорна п'ятниця - це можливість залучити ще більше покупців, розпродати товарні запаси, підвищити клієнтську лояльність.

Для вашої Чорної п'ятниці список магазинів, звичайно ж, буде набагато обширніше, а ми поділилися найпопулярнішими з них.

 

З чого все почалося: історія народження Чорної п'ятниці

З чого все почалося: історія народження Чорної п'ятниціНародилася Чорна п'ятниця в США, в 1966 році і що традиційно, Чорна п'ятниця в Америці слід відразу за Днем подяки, який відзначають кожен четвертий четвер листопада, тому єдиної дати проведення фестивалю знижок немає. Відомо, що в цей час починається підготовка до різдвяних свят: люди купують подарунки рідним і близьким, обновлять гардероб і домашній інтер'єр. Ажіотаж, наплив покупців і нервова обстановка роблять цей день божевільним і навіть небезпечним як для любителів шопінгу, так і для продавців, звідси і назва Чорна, детальніше ми говорили про це вище.

Через деякий час традиція прижилася і в інших країнах, на територію пострадянського простору Чорна п'ятниця дісталася на початку 2000-их. Вона прийшла до нас разом з популярними американськими і європейськими брендами, які почали відкривати свої магазини в Україні. Досить швидко традицію перейняли й наші рідні рітейлери, а з розвитком онлайн продажів Чорна п'ятниця стала одним з головних маркетинговим інструментом залучення покупців.