РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ. ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (ДІЄ З 20.08.2024 Р.) УВАГА ! Важлива інформація під час війни. Деталі тут.

21.08.2018

9516 Переглядів

Коментарів

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Як пригнати авто з Європи

Пригнати авто з Європи або купити в Україні? Цим питанням вже не перший рік задаються наші співвітчизники. А все тому, що ціни на автомобілі на українському ринку зросли, а кредитування призупинили. Нова машина виявляється не по кишені багатьом, та й вартість б / у автомобіля з українською реєстрацією дуже часто завищена. За більш прийнятні гроші можна купити хороший новий або підтриманий автомобіль з Європи. А ось розмитнювати його чи ні - вирішувати вам.

 

 

Як пригнати авто з Європи

Давайте розбиратися, що вигідніше і які тонкощі є в обох випадках.

 

Авто з Європи без розмитнення: штрафи, ризики, відповідальність

 

Зараз багато хто їздить на нерозмитнених європейських автомобілях. Купити підтримане авто можна рази в 3-4 дешевше, ніж аналогічний з українською ре��страцією. Перш ніж приймати рішення, давайте розглянемо всі ризики покупки і проаналізуємо легальні варіанти.

Як пригнати авто з Європи, дуже популярний на форумах питання.

Процедура підбору авто в Європі виглядає таким чином: ��ід вашу заявку і бюджет посередники шукають конкретний автомобіль. Вам показують фото і відео, надають висновок щодо перевірки стану і працездатності всіх елементів авто, а далі вже проходить процедура покупки. Часто беруть передоплату в розмірі 30-50% і вже після внесення коштів здійснюється перегін авто з Європи в потрібний вам місто.

Посередник обіцяє проінструктувати в разі зупинки Патрульній поліцією і що робити в ситуації з ДТП, як правильно відповідати на питання страхової і тд.

Механізм, який дозволяє їздити на автомобілі без розмитнення по території України мінімум рік:

- вас оформляють, як співробітника або співвласника компанії в тій країні, звідки прагнень автомобіль, виписують генеральну довіреність і віддають машину. Протягом року можна спокійно пересуватися, після треба виїхати за межі України, відзначитися на кордоні і знову у вас є рік. Якщо прострочили терміни виїзду на кілька днів - платіть штраф, якщо на кілька місяців, то авто можуть і конфіскувати.

Є і більш легальна схема їзди на нерозмитнених авто, але вона має одне суттєве обмеження: їздити на авто на території України можна до 5 днів, потім треба перетнути кордон туди і назад в одному і тому ж місці. Так по колу. Якщо людина захворіла або є інші причини, які заважають це зробити, кожен раз треба подавати довідки та документи, що підтверджують ваші слова, на митницю. Кому зручно постійно мотатися через кордон? Тільки жителям прикордонних регіонів за умови, що в сусідній країні є якісь робочі справи.

Тут варто зазначити, що подібні схеми «легалізації» авто з європейської реєстрацією при всіх зусиллях не зовсім законні. Це швидше хитрий спосіб тимчасово обійти систему.

Так як по суті, ви є аферистом і наші органи незабаром обіцяють більш щільно взятися за автомобілі, які експлуатуються з використанням підставних документів.

Якщо ви звертаєтеся за покупкою до посередника, то вибір транспортного засобу, оцінка стану авто, підготовка потрібних для ввезення документів та пригін через митницю - його завдання.

Досвідчені продавці не радять брати машину на литовській реєстрації, так як її стан швидше за все буде дуже плачевних. Краще дивитися авто з Польщі, Чехії та Франції.

Посередники беруть за свої послуги в середньому близько 1000 євро, але можуть просити і більше / менше.

Для тих, хто готовий сам пригнати авто, є профільні інтернет-майданчики. Ви вибираєте автомобіль, їдете за ним самі, оглядаєте і приганяє. Документи на ввезення вам оформлять на місці покупки.

Кому все ці умовні легальні схеми не до душі, можна пригнати авто з Європи в Україну і пройти офіційну процедуру реєстрації. З прийняттям закону № 3251 (з повним текстом Закону можна ознайомитися тут http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1389-19) про зниження акцизу на б / у автомобілі не старше 10 років, ввезення та оформлення машин значно спростився. Правда нововведення будуть діяти поки до 1 січня 2019 року. А що буде далі, ще не ясно.

 

Які ж збори треба сплатити і як розмитнити авто з Європи?

 

1. Ввізне мито - 10% від вартості легкового авто.

2. Акцизний збір. Розрахунок суми оплати буває різний і залежить від обсягу або потужності двигуна, типу палива, віку авто.

3. ПДВ в розмірі 20% від загальної суми ввезеного автомобіля і з урахуванням всіх зборів.

З позитивних новин для любителів електрокарів: скасували ПДВ та акцизний збір, а якщо у автомобіля виключно електричний двигун, то взагалі діє нульове мито.

4. При першій реєстрації існує ще податок в пенсійний фонд - від 3% до 5%.

Для митного оформлення автомобіля власник зобов'язаний надати наступні документи:

- митну декларацію;

- ТТН;

- договір;

- документ з ціною автомобіля, інвойс.

Вибрати автомобіль можна заздалегідь, на будь-який з зручних інтернет-майданчиків, або визначиться на місці. Логічно їхати за авто в Європу: ближче, дешевше і хороший вибір. Але хочеться знати заздалегідь, скільки коштує розмитнення авто з Європи, щоб розуміти наскільки вигідно буде придбання.

За посиланням http://www.me.gov.ua/Vehicles/CalculatePrice?lang=uk-UA?nzriqeiahfihfklu можна розрахувати середньо ринкову вартість транспортного засобу. Також безліч автомобільних інтернет-сайтів зробили онлайн-калькулятори для попереднього розрахунку вартості розмитнення авто з Європи.

 

Купити бу авто з Європи: що треба знати

 

Якщо є бажання доставити авто з Європи самостійно, то варто знати:

Право купити автомобіль для власного користування є у громадянина України 1 раз на рік.

Для виїзду за кордон з метою купівлі авто, вам знадобиться або віза, або біометричний паспорт.

Ще будьте в курсі, що знижені акцизні збори не поширюються на авто, завезені з сусідньої країни-агресора Росії, або з окупованих територій.

А також є два базових вимоги для ввезення б / у авто з Європи:

- дата випуску машини не раніше 1 січня 2010 року

- відповідність екологічному стандарту ЄВРО-5

 

Авто з Європи без розмитнення в Україні: підводні камені

 

Є серйозні ризики в купівлі та експлуатації ТЗ з європейської реєстрацією: автомобіль складно самостійно перевірити перед покупкою на наявність несправностей (висновок посередника або продавця на місці часто не відповідають реальності) або дізнатися про складні ДТП, тому ви берете кота в мішку. Ваша машина може виявитися в поганому стані і надалі ви набагато більше грошей витратите на ремонт, або будете притягнуті до кримінальної відповідальності через кримінальне минуле, в якому засвітилася машина. Все це неприємні бонуси, навіть з урахуванням суттєвої економії на покупку.

 

Крім іншого варто поцікавитися, що таке Стамбульська конвенція, вивчити пару статей Митного кодексу, щоб бути готовим з різних ситуацій. Адже незважаючи на нібито ідеальну схему ввезення і експлуатації нерозмитнених авто в Україні, яка користується останні кілька років хорошим попитом, вже зафіксовані випадки, коли такий ТЗ виявляється на штрафмайданчику, а його водія штрафують на величезну суму.

 

 

Читайте також:

Розмитнення автомобіля в Україні (2019)

Растаможка электромобиля: насколько выгодно купить электрокар

Что представляет из себя лизинг автомобилей (оборудования) и чем он отличается от кредита