Як оформити субсидію онлайн в 2019 році
Зростання тарифів на комунальні послуги все болючіше б'є по кишенях простих українців. Кожен новий сезон приносить збільшені ціни в платіжках, а зростання заробітних плат поки не спостерігається. Оформлення субсидій стало рятівним колом для тих, чиї доходи не дозволяють своєчасно і в повному обсязі сплачувати за комунальними рахунками. І незважаючи на те, що держава все ретельніше відбирає кандидатів на отримання субсидій, черги в держустановах, які її оформляють, не зменшуються. Кожен хоче спробувати отримати субсидію, але далеко не кожному пощастить.
Як оформити субсидію онлайн в 2019 році в Україні та що для цього потрібно, - головне питання рядового українця. Крім того, далеко не всі знають, що оформити субсидію через інтернет може тепер будь-який українець. Для багатьох це буде новиною, адже раніше субсидію оформити таким способом могли лише жителі столичного регіону (Київ та область).
Оформити субсидію онлайн: форма заяви і нюанси її заповнення
Оформляємо субсидію онлайн тепер на сайті Міністерства соціальної політики України в розділі Соціальні е-послуги. Перший етап - це зареєсруватись або увійти в програму по одному з трьох шляхів:
- за адресою електронної пошти - вводиться актуальний e-mail заявника, зареєстрований на будь-якому поштовому сервісі (виняток, російські поштовики). Після отримання спеціального коду потрібно підтвердити актуальність зазначеної електронної пошти.
- через ідентифікацію електронного цифрового підпису - доступний для тих, хто замовив і користується ЕЦП.
- через ідентифікацію BankID - доступний для клієнтів деяких великих українських банків, які впровадили цей функціонал.
Увійшовши до свого кабінету, заявник повинен подати заяву на оформлення субсидії. Щоб оформити субсидію в 2019 році безпосередньо в держорганах потрібно заповнити два основних документа: заяву на видачу субсидії і декларацію сукупного доходу всіх членів сім'ї. Ці ж документи, але в трохи іншій формі повинен заповнити і той, хто хоче оформити її онлайн.
Отже, заява в електронній формі має наступні поля:
✔Перш за все, заповнюється інформація про заявника - ПІБ, дата народження, номер паспорта, дата і місце видачі, вноситься ІПН і номер контактного телефону.
✔Далі вказується адреса реєстрації, орендарі квартир вказують фактичне місце проживання.
✔В поле Перелік послуг, на які необхідно призначити субсидію вибираємо послугу.
✔ Поле для додаткової інформації.
Звертаємо увагу на деякі важливі моменти заповнення заяви:
- мова заповнення - українська і всі поля форми є обов'язковими для заповнення;
- номер мобільного телефону заповнюється в форматі «+38000000000», а з початку 2019 року особам, які не мають свого мобільного телефону, призначення субсидії можна навіть не очікувати;
- при відсутності ідентифікаційного коду у поле ІПН вводиться номер і серія паспорта.
- в поле з списком послуг, на які і буде оформлятися допомога, потрібно вносити інформацію про наявність чи відсутність лічильників. Також в цьому полі вказується вид послуг, номери особистих рахунків для оплати, найменування організації, яка надають ту чи іншу послугу.
- в поле з додатковою інформацією потрібно буде вибрати назву структурного підрозділу органів соцзахисту. Для вибору буде сформований і запропонований список, що видає підрозділи, які обслуговують зазначену вище адресу проживання заявника.
- ставити галочку в поле, яке висловлює прохання заявника про розгляд заяви органами місцевого самоврядування або створеною комісією потрібно в окремих випадках. Ось деякі з них: зареєстровані за цією адресою особи фактично не проживають тут, наявність у заявника або членів його сім'ї авто молодше 5-ти років і т.д.
Підвищена пильність при заповненні форм буде не зайвою, але розробники сервісу подумали про всі нюанси і при заповненні форм у вас буде можливість скористатися підказками з уточнюючої інформацією. Якщо в процесі заповнення форми була допущена помилка, програма обов'язково скаже про це. Але пам'ятайте, що повернутися на крок назад і виправити заповнену форму не вийде, кожен раз доведеться все починати заново. Таким чином, ви переконаєтеся, що оформити субсидію на ЖКГ послуги онлайн не так вже й просто ☺
Субсидія онлайн: як заповнити декларацію
Якщо всі поля заяви заповнені правильно, відбувається автоматичний перехід на заповнення декларації про доходи членів сім'ї. Загальна інформація про заявника підтягується автоматично.
Далі подаються такі відомості:
- характеристика житла: квартира це чи будинок, площа (загальна і опалювальна), поверховості і тип будинку.
- перелік усіх зареєстрованих за адресою або тих хто проживають (в разі оренди). У другому розділі декларації потрібно буде вказати не прописаних членів сім'ї всіх проживаючих із зазначенням їх особистих даних і документів.
- види доходів всіх тих, кого ви перерахували в двох розділах декларації. Інформація надається за два попередніх квартали із зазначенням джерел доходу і неофіційних джерел доходів за місяць. Суми доходу по кожному джерелу буде перевірена органами соцзахисту за ІПН, тому окремої графи «Сума» ви в декларації не побачите. Для безробітних і громадян без доходу буде врахований середньомісячний дохід в розмірі затвердженого на момент заповнення декларації прожиткового мінімуму.
- інформація про покупках або отриманні подарунків, спадщини в розмірі понад 50 тис. грн яким-небудь членом сім'ї за останні 12 міс.
- інформація про володіння сім'єю транспортним засобом після 2013 року випуску.
- інформація про платників аліментів, які входять до складу сім'ї. Заборгованостей з виплат не повинно бути.
З повним переліком доходів, які необхідний про вказувати в декларації, щоб оформити субсидію онлайн 2019 Україна можна ознайомитися на різних тематичних інтернет-майданчиках. При подачі інформації слід пам'ятати, що навмисне приховування інформації про отримані доходи приведете до відмови в наданні даного виду допомоги. Те ж стосується і боржників по аліментах.
Відправка заяви в органи соціального захисту
Коли всі дані внесені, на екрані монітора з'являться заповнені форми. Програма запропонує зберегти їх і відправити на розгляд до відповідних органів. Після відправлення документів за призначенням, перевірте свою поштову скриньку, на неї має прийти підтверджуючий лист з вкладеними документами. Сюди ж прийде відповідь на подану вами заяву. У разі некоректного внесення інформації документ повернеться назад для внесення правок.
Відправка документів не означає, що вам зовсім не доведеться відвідувати офіси держорганів, щоб відчути всі «принади» черг і спілкування зі службовцями. Претендента на отримання державної допомоги можуть викликати для уточнення внесеної інформації. Вони можуть прийти до вас особисто у вигляді комісії, мета якої перевірити рівень життя сім'ї.
На розгляд документів і прийняття рішення у держави є 10 днів з моменту отримання всієї необхідної інформації. Рішення про надання допомоги та її розмір буде відправлено заявнику листом або повідомлено дзвінком за вказаним номером телефону.
Отже, ви тепер знаєте, як оформити субсидію на комунальні послуги без відвідування держорганів. Якщо ви новачок і ще не розібралися, що таке субсидія та як її оформити рекомендуємо вам відвідати сайт teplo.gov.ua, де знайдете багато корисної інформації про даний вид державної допомоги. Тут же дізнаєтеся загальні правила, як оформити субсидію в Україні.
Нагадаємо всім субсидіантам, що з березня 2019 року суми виплат нараховуються не постачальникам комунальних послуг безпосередньо, як це було раніше, а переводятся на рахунок державного банку «ОЩАДБАНК». Куди ви можете звернутися з паспортом і кодом для отримання субсидії готівкою. Пенсіонерам субсидія буде виплачена разом з пенсією. Таким чином, всі одержувачі субсидій повинні самостійно розрахуватись з постачальниками послуг. Якщо станом на травень поточного року домогосподарство матиме заборгованість по оплатах за комунальні послуги понад 340 грн, субсидії оформити на наступний сезон не буде можливості.
Ну а якщо вам відмовили в субсидії, і на оплату рахунків йде левова частка доходів, не впадайте у відчай. Мікрокредитна компанія Бистрозайм завжди готова допомогти вам вирішити тимчасові фінансові труднощі. Адже у нас перший кредит під 0%, проста форма заявки і швидке прийняття рішення про видачу.