17.01.2022
1228 Переглядів
Сьогодні ми хочемо поділитись з вами хорошою технікою, яка може врятувати ваш особистий бюджет.
Цю техніку використовують у великих корпораціях, а в житті нею користуються рідко. Але насправді цю техніку можна застосувати до оптимізації особистого бюджету чи у сімейних фінансах.
Ця техніка застосовується, коли людина усвідомлено підходить до планування власних витрат, особливо коли ви хочете здійснити необдуману, імпульсивну покупку. А це досить часто трапляється під час різних розпродажів. Продавці та магазини знають про це, тому часто вдаються до маніпуляції, щоб покупець витратив якнайбільше грошей.
Напевно, ви вже не раз помічали, що під час розпродажів люди схильні купувати непотрібні речі: від лиж до дублянок, незважаючи на те, що на вулиці може бути літо. І в цілому вже зрозуміло, що всі ці товари не надто потрібні тим, хто їх купує. Це називається емоційною покупкою. Але якби всі могли використовувати техніку, про яку ми зараз розповімо, то нераціональних покупок було б менше.
Отже. Давайте перейдемо до самої техніки. Уявіть, що ви опинилися на розпродажі і вирішуєте, чи вам потрібен новий смартфон, на якому написано, що він продається за знижкою 80%. Давайте зупинимося і спробуємо застосувати техніку "5 чому". Потрібно лише поставити собі питання, а потім чесно на нього відповісти за таким прикладом:
Чому ви хочете купити цей смартфон?
Тому що я хочу здивувати колег.
Чому ви хочете здивувати колег.?
Тому що я хочу привернути до себе увагу.
Чому ви хочете звернути увагу?
Тому що мені поки що їх нема чим здивувати, я почуваюся невпевнено.
Чому ви почуваєтеся невпевнено?
Тому що я хочу реалізувати себе у професії.
Чому ви хочете реалізувати себе у професії?
Тому що мені не подобається справа, якою я займаюся.
Якщо правильно відповісти на всі питання, то ви переконаєтеся, що справа зовсім не в айфоні, а причина набагато глибша. Ми радимо вам усі покупки пропускати через техніку “5 чому”. Тоді ви позбавитеся бажання купити непотрібний вам товар і зможете зробити своє життя кращим, з'ясувавши свої справжні потреби.
Іноді техніка "5 чому" призводить до чіткого розуміння, що вам потрібний цей товар. Наприклад, ви купили абонемент у спортзал і не для того, щоб когось здивувати, а ви чітко розумієте, що ходитимете в зал для того, щоб почуватися енергійніше.
Це була одна із найпростіших технік, яка полегшить вам життя, убереже від необдуманих витрат і збереже ваш особистий чи сімейний бюджет.
Коментарів