Цікава статистика: 47% всіх позичальників України - клієнти МФО (дані за 2015 рік). Йдеться про людей, які звертаються за фінансовою допомогою при виникненні непередбачених витрат. Серед них більше половини віддають перевагу одній компанії. Самі ж компанії стверджують, що їх показники ще вищі: частка клієнтів, лояльних конкретному МФО, може становити до 90%.

8 з 10 відвідувачів сайту онлайн-кредитування стають постійними клієнтами МФО, - стверджують мікрофінансові організації.

І це тільки початок! Ринок мікрокредитування досі перебуває на етапі становлення і, згідно з думкою деяких експертів, буде динамічно розвиватися до 2019 року. Все - завдяки активному просуванню мікропозик за допомогою реклами в метро, через інтернет, по радіо і ТБ. Так, згідно зі статистикою, в 2015 році рівень обізнаності українців про послугу видачі швидких кредитів становив 20%. До 2017 цей показник зріс в три рази - до 60-70%.

Цікавий факт: чверть клієнтів мікрофінансових організацій - люди віком 25-30 років. Дані сайту Мінфін за 2016 рік.

Тільки уявіть: два роки тому про МФО знав лише кожен п'ятий українець, але при цьому майже 50% всіх споживчих кредитів в країні видавалися мікрофінансовими організаціями. Неважко уявити, які охоплення мають МФО сьогодні, коли про послугу онлайн-кредитування прекрасно інформовані 7 з 10 громадян.

Причини лояльності клієнтів одному МФО

Лояльність - вірність одній компанії.

В яких випадках людину можна назвати лояльним?

Якщо він звернувся в одну й ту ж саму МФО двічі або став постійним клієнтом фірми.

Чому клієнт вибирає тільки одного кредитора?

Умови обслуговування в цій компанії є для нього найбільш вигідні

Причини підвищеної лояльності клієнтів МФО за даними аналітиків:

Досвід співвітчизників. Ваші друзі, родичі і просто знайомі постійно користуються послугами однієї і тієї ж компанії? Напевно, вибираючи, куди звернутися за фінансовою допомогою, ви скористаєтеся їх досвідом. Логіка проста: якщо інші багаторазово звертаються до одного кредитора, значить, йому можна довіряти.

Цікаве спостереження: чим більше МФО, тим більш вірні їй позичальники.

Самостійна перевірка послуги альтернативного кредитування. Одного разу оформивши позику через сайт або відділення, українець на власному досвіді переконується в доступності, простоті і швидкості отримання позики. Якщо негативу при співпраці з МФО не було, значить, клієнт робить висновок, що з цією фірмою можна і потрібно працювати в майбутньому.

Як МФО перетворюють клієнтів в постійних

Як підвищити рівень лояльності позичальників, не з чуток знає кожна поважаюча себе мікрофінансова організація. МФО використовують недоліки банків в свою користь, пропонуючи замість консервативності і обережності традиційного банківського сектора доступність і швидкість онлайн-кредитів. Навіть більше: мікрокредитні установи випереджають бажання українців, пропонуючи їм сервіс майбутнього.

Успішна стратегія МФО:

  • Застосовувати сучасні інформаційні технології. Запуск сайтів і мобільних додатків для отримання кредиту де і коли завгодно!

  • Забезпечити можливість оформити позику в кілька кліків. Часто гроші потрібні настільки терміново, що про відвідини банку не може бути й мови.

  • Не вимагати ніяких документів, крім паспорта. Та й той може скоро не знадобиться. Читайте також: Кредит без паспорта за біометричними даними

  • Видавати кредити українцям з поганою кредитною історією. Якщо вам уже відмовили в банку, спробуйте оформити позику в МФО.

  • Утримувати клієнтів за допомогою акцій і бонусів. Практично кожен великий кредитор збільшує розмір можливої позики і знижує процентну ставку для постійних клієнтів.

Звертаючись в "Бистрозайм", ви можете бути впевнені, що така співпраця є вигідною для вас, в першу чергу. Численні акції, робота з малозабезпеченими верствами населення та клієнтами із зіпсованою кредитною історією, а також продумана програма лояльності - ми подбали про те, щоб ви могли вирішувати свої фінансові питання швидко і легко!